måndag 11 november 2013

Sammanfattning v.345

Så var det dags för den första veckosammanfattningen. Veckan var väl lite sisådär kan man lugnt säga. Jag valde att avstå fredagens träning, varför vet jag faktiskt inte. Med tanke på att jag trillade i leran under lördagens pass och därför avstod söndagens pass, så blev det dyrköpt att avstå fredagspasset.
Men nog om det nu, här kommer sammanställningen.
Veckans låt: FIRE med Scooter - Mer BPM än vad mina ben någonsin kommer att klara av, även om introt är bedrägligt långsamt.
Bästa pass: Lunchjogg 7,4 km i Göteborg under tisdagen, 4:47 tempo utmed kajkanter och Stigbergsliden. Avslutade med lite trappor tillbaka till jobbet.
Enligt Garmin fick jag ihop 25,15 km fördelat på 3 pass.
Nike plus sa att det blev, 38,36 km, men då missade jag att logga onsdagens pass.
Skillnaden i distanser beror på att Nike+ använder jag även när jag är ute och vandrar (bl.a med voffsegull).
Ja, det är bara att bryta ihop och komma igen. Ny vecka, nya utmaningar.
Vill du kolla upp mina pass, så heter jag Dextroyer på Garmin och inte helt oväntat har jag samma namn på Nike+

2 kommentarer:

  1. Du, jag har hittat den perfekta uppvärmningen! Tough Viking! Måste ju vara alldeles lagom i april!
    http://toughviking.se/

    SvaraRadera
  2. Nja, jag är tveksam. Däremot så funderar jag på Oslo Rock n Roll halfmarathon, som går tre veckor efter knövarvet (Göteborgsvarvet). Bara för att testa lite... Vi får se hur det blir med den saken

    SvaraRadera