måndag 18 november 2013

Sammanfattning v. 346

Veckan började bra. Redan på måndagen, som i normalfallet är vilodag, sprang jag en 3,5 km tur. Det var gott att får röra på benen efter tågresan till Stockholm. Sedan rullade veckan på i positiv anda ända tills på fredagen. Ja, det där läste ni om igår, så det tar vi inte igen.
Veckans Powersong: Good Morning Freedom - Def Leppard, det räcker med en låt på spellistan just för tillfället!
Bästa passet, Tisdagens morgonjogg på Gärdet (och lite där runt i kring) i Stockholm. Regn och blåst All the way, me like.
Min kompis Garmin berättade att jag fick ihop 5 löppass med den totala distansen 53,63 km. Min hastighet var tydligen 11,4 km/t.
Nike däremot sa att jag fick ihop 83,13 kilometer (Som vanligt är vandringaran med voffsegull med på Nike) på de 9 tillfällena och det tog 10 timmar och 55 minuter.
Jag har även börjat fundera på det där som klätterkompisen sa till mig. - Två toppar ska du väl kunna klara av? Men jag har lämnat frågan obesvarad.
Sammantaget en betydligt bättre vecka än förra, även om jag ställde in söndagens pass eftersom jag mådde dåligt.
Nu är det full fart mot en ännu bättre vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar