fredag 22 augusti 2014

Snart börjar det

Vill inleda med att be om ursäkt för att jag varit kass på uppdatera bloggen den här veckan. Jag tror att det främst beror på att ju närmare start jag kommit, desto mer har jag dragit mig in i min egen lilla "bubbla". Sedan kan det ju även bero på att jag började jobba i måndags. Men strunt i det nu. Just för tillfället sitter jag i en soffa som står i en stuga (stuga å stuga, det är mer ett större hus) i Kläppen. Jag åkte hit upp igår eftermiddag/kväll. Resan gick bra och var ganska händelselös. Däremot så har veckan varit allt annat än händelselös. Som i måndags exempelvis. Redan på söndagen kände jag att jag hade ont i höger hälsena. När jag vaknade på måndagen hade det inte gått över. Eftersom min första dag på jobbet innefattade en resa till Malmö, så planerade jag att jag skulle ta en liten lugn jogga i Malmö på kvällen. Denna lilla joggingtur valde jag att ställa in, utav två anledningar. Dels för min hälsenan skull och dels för att det var Malmökalaset (eller vad det nu hette igen). För att komma till hotellet var jag tvungen att köra runt runt runt. Alla vägar var avspärrad. Till slut gav jag upp och körde förbi avspärrningar och mot enkelriktningen. Min bil stannade först framme vid ett öltält. Dansbandet Dontez stod på scenen och skrek ut ord om kärlek, trohet, evigt liv och vad som skulle ske i min? säng inatt (jag är lite osäker på om det var i den ordningen, men typ så sjöng de). Givetvis fick jag inte stå där många sekunder innan Malmö finest kom och påpekade att jag inte fick parkera där jag parkerat. Efter lite språkförbistringar, tydligen uttalade jag ordet tunneln, på ett obegripligt sätt, så nådde vi en överenskommelse om att jag skulle få köra bilen de 50 metrarna till hotellet. Detta främst beroende på att just den gatan, där hotellet låg, inte var avstängd för biltrafik. Däremot så var gatorna till denna gata avstängda. Hur som helst, jag checkade in och i samband med det så frågade jag var jag kunde parkera. Jodå hotellet samarbetade med ett p-garage. Det kostade 250:-  men tyvärr var det fullt i garaget. Här någonstans började jag fundera på varför jag fick infon om garaget och priset, när det ändå inte fanns någon plats där? Så jag fick köra runt lite på måfå och tillslut så hittade jag givetvis en parkering. Tillbaka till hotellet och då visar det sig att mitt hotellrum är beläget bara ett halvt stenkast från en annan scen. Det lät untzuntzuntz i några timmar. Härligt tänkte jag. Skrev på Facebook om den trevlig Base&Drum musiken på mitt hotellrum. En fd. arbetskamrat skrev tillbaka att jag skulle sluta att vara en sån surgubbe och gå ut å va med på partyt istället. Självklart att jag inte tänkt på det själv? Så på med jacka och skor. Då blir det alldeles knäpptyst utanför. Jag gick till fönstret och såg hur folk lämnade platsen. Klockan hade blivit 23 och då slutar Malmökalaset. Ja, så det blev att ta av jacka och skor. Jag borstade tänderna och gick å la mig istället.
Ja, vart vill jag nu komma med denna långa harang ?
Hade min hälsenan varit hel så hade jag sprungit istället. Då hade jag sluppit göra vad Dontez sångare ville göra med mig.
I tisdags hämtade jag nyckeln till stugan där jag nu befinner mig. Fortfarande ont i hälsenan. Mina mentala coacher på #lonesomerunners förklarade att det
var typ fantomsmärtor, eftersom jag var nervös inför #ultravasan. Men jag chansade inte, jag vilade från löpningen även denna dag.
Onsdagen förflöt lugnt och fint, jag stängde in mig allt mer i min bubbla och började inse att nu finns det ingen återvändo. Onsdagskvällen plågade jag min kära hustru med målbilder och min ambition gällande kilometertider. Vi gick igenom mina förväntade känslor och i detalj hur mycket smärta jag kommer att känna. När detta var färdigdiskuterat övergick samtalet i att jag har tränat, att jag vill detta, att jag kommer att klara det trots att det kommer att göra ont, att jag kommer att ha roligt. Samtalet avslutades med att min älskling sa något i stil med: Nu har du investerat så mycket tid och pengar på det här loppet, så nu kommer du hem med en jävla medalj som bevisar att du klarade att springa den första ultravasan någonsin!
Igår var mest en transportdag. Det var handla packa gå ut med hunden samt åka till Kläppen som gällde.
Ja och nu är jag här. Snart ska jag iväg och hämta startknappen och gå igenom.vad som ska packas ner i droppade. Men mer om det i nästa inlägg som.kommer under eftermiddagen.
Alla felstavningar och ologiska tecken beror på min telefon, så ni behöver inte tala om för mig att jag stavat fel :D

4 kommentarer:

  1. Detta är mitt vittnesbörd om det goda arbetet av en man som hjälpte me..My heter Tracy Adams, och jag basera i Kanada. Mitt liv är tillbaka !!! Efter 2 års äktenskap, min man lämnade mig med våra tre barn. Jag kände mig som mitt liv var på väg att sluta, och föll sönder. Tack vare en spell caster som heter Dr John som jag träffade på nätet. På ena trogen dag, som jag surfar via internet, jag söker efter en bra spell caster som kan lösa mina problem. Jag kom över serie vittnesmål om denna spell caster. Vissa människor vittnade om att han förde deras Ex älskare tillbaka, en del vittnade om att han åter livmoder, en del vittnade om att han kan kasta en spell för att stoppa skilsmässa och så vidare. Det fanns en viss vittnesmål jag såg, det var om en kvinna som heter nåd, hon vittnade om hur Dr John tog tillbaka henne Ex älskare i mindre än 72 timmar och i slutet av hennes vittnesmål hon gav Dr John e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, beslutade jag att ge Dr John ett försök. Jag kontaktade honom med hans via e-postadress och förklarade mitt problem för honom. På bara 2 dagar, min man kom tillbaka till mig. Vi löste våra problem, och vi är ännu gladare än tidigare. Dr John är verkligen en begåvad och begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en underbar dr ... Om du har ett problem och du letar efter en verklig och genuin spell caster att lösa detta problem för dig. Prova Dr John idag, kan han vara svaret på ditt problem. Här är hans kontakt: templesolutions@yahoo.com Tack än en gång Dr John. Kontakta honom för följande:

    (1) Om du vill att ditt ex tillbaka.
    (2) Om du alltid har mardrömmar.
    (3) Du vill främjas på ditt kontor.
    (4) Du vill kvinnor / män att springa efter dig.
    (5) Om du vill ha ett barn.
    (6) [Du vill vara rik.
    (7) Du vill knyta din make / maka att bli din för evigt.
    (8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    (9) Om du vill stoppa din skilsmässa
    10) Hjälp föra människor ut ur fängelset
    (11) Förbindelse Spells
    (12) Miracle Spells
    (13) Skönhets Spells
    (14) PROFETIA CHARM
    (15) Sevärdhet Spells
    (16) Onda Eye Spells
    (17) Kissing Stava
    (18) Ta bort Sjuk Spells
    (19) VAL vinnande trollformler
    (20) FRAMGÅNG tentor besvärjelser
    (21) Charm för att få vem som älskar dig.
    Kontakta honom idag på: templesolutions@yahoo.com

    templesolutions@yahoo.com

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig så tacksam och har bara ord vittnesbörd om en kraftfull spell caster kallas Dr.Adodo som hjälpte mig att få min älskare tillbaka inom loppet av 24 timmar. Vi hade varit ifrån varandra i ca 3 månader, Vid första jag kände aldrig jag gjorde det rätta genom att kontakta en spell caster, men jag älskade min älskare så mycket att jag inte kommer att ge honom upp för någonting i den här världen. Så jag bestämde mig för att kontakta Dr.Adodo genom sin postadress jag hittade på internet och jag berättade för honom om min situation, jag först lärde Dr.Adodo kommer inte att kunna föra min älskare tillbaka tills min älskare ringde mig och var så ivrig ha mig efter 48 timmar som jag kontaktade Dr.Adodo. Nu mig och min älskare leva tillsammans och han kan inte spendera en timme utan mig, jag känner mig så lycklig att dela detta vittnesbörd eftersom det fanns ingen negativ handling bifogas DR.Adodo Stava, Hans spell var så snabb och tillförlitlig. Du kan kontakta Dr.Adodo på sin e-post om du verkligen vill att din älskare tillbaka på e-post: Adodospelltemple@gmail.com Eller ring Dr.Adodo mobilnummer på +2348156784928 eller kontakta honom direkt på sin webbplats website: //adodospelltemple.wix .com / adodospelltemple

    SvaraRadera
  3. Hälsningar till er alla, JAG ÄR BARRY döma enad stat, är jag sänder om hur theangledsolution räddade mitt liv, jag var infekterade med genital herpes för ett år, min medicinska Dr berättade att det inte finns något fullständigt tillfrisknande och jag började att ta piller att upprätthålla mig själv. En dag gick jag för att se min läkare och jag såg en kvinna som var mycket nöjd och jag bad att få veta orsaken till hennes lycka och hon berättade att hon var smittad med simplex HERPES sjukdom och naturläkemedel
    läkare kallas theangledsolutio botade henne med örtmedicin, trodde jag inte så jag frågade min läkare att veta om hon verkligen bekräftat Herpes positiv innan, och min läkare berättade ja det ett mirakel bara hände så jag bad henne att ge mig uppgifter om dr så jag kunde fråga honom om han också kunde bota min och hon gav mig theangledsolution Email: theangledsolution@gmail.com jag kontaktade honom samma kväll och jag förklarade mitt problem för honom och han förberett en medicin och skicka till mig, när jag fick medicin han berättade hur man tar det under en period av dagar och jag tog det precis som han sagt och gick för ett medicinskt test jag var överraskning att se min testresultat som herpes negativt. Jag är så glad, min familj och vänner som avvisade mig är tillbaka, tack Gud. Jag garanterar dig att Dr Alabi har lösningen på alla typer av problem om du står inför någon stress du kan kontakta honom via e-post theangledsolution@gmail.com eller ringa och WhatsApp honom + 2348077620669 ... eller maila honom på theangledsolution@gmail.com

    KAN OCKSÅ bota följande sjukdomar: -

    1. HERPES
    2. Lassafeber
    3. GONORRE
    4. HIV / AIDS
    5. LÅG spermier
    6. KLIMAKTERIET SJUKDOM
    7. EPILEPSI
    8. ASEPTIK
    9. CANCER
    10. ÅNGEST DEPRESSION
    11. GRAVIDITET PROBLEM
    12. närsynthet PROBLEM
    14. Man klimakteriet
    15..EX TILLBAKA

    e igen theangledsolution@gmail.com

    SvaraRadera
  4. WOW!! Detta är det mest underbara jag någonsin har erfarenhet och jag måste dela denna stora testimony..I besökte ett forum här på internet den 8 MATCH 2015, och jag såg en fantastisk vittnesbörd om denna kraftfulla och stora spell caster heter DR MARVEL på forum..I aldrig trott det, eftersom jag aldrig hört eller lärt sig något om magi innan .. Ingen kropp skulle ha kunnat övertyga mig om magiska trollformler, inte förrän DR MARVEL gjorde ett fantastiskt arbete för mig och återställt min äktenskap 6 år tillbaka till mig och tog min make tillbaka till mig i samma 24 timmar på samma sätt som jag läste på internet..i var verkligen mållös och chockad när min make knä tigger om förlåtelse och för mig att acceptera honom tillbaka .. jag är verkligen ont om ord och glädje, och jag vet inte hur mycket för att förmedla min uppskattning till dig DR MARVEL du är en Gud sände till mig och hela min familj .. och nu är jag en glad kvinna en gång .. här är hans hemsida: www.extremespellhome.webs.com Och hans e extremespellhome@hotmail.com. Hans telefonnummer +1 669 221 3962

    SvaraRadera