onsdag 1 januari 2014

Sammanfattning v. 352

Idag tänker jag inte hålla en traditionell sammanfattning av årets sista vecka. Anledningen till detta är att jag under veckan har varit sjuk. Det började med halsont. Sen blev det mer halsont, hostaoch så har jag kännt mig lite allmänt slö.
Jag var sprungit en gång under veckan, det blev en kort 5 kilometrare. Alltså inte mycket att skriva om. Jag konstaterar även attom man ökar matintaget samt minskar på löpningen, så går man upp i vikt. Från den 24 -31 har jag gått upp 3,4 kilo. Det kan bli jobbigt att göra sig av med dessa kilon, men det ska man väl klara, bara jag blir frisk någon gång.
På plussidan så kan jag nämna att jag för samtal med en ny sponsor. Vi får väl se var det slutar...
Ha det bra nu, go vänner och ha ett fantastiskt 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar