onsdag 8 januari 2014

Sammanfattning v.401 och lite till

Ja, då var det dags att rapportera in första veckan av 2014 och det kommer förhoppningsvis att bli den kortaste rapporten under hela 2014.
Löpningen under veckan har uppgått till 0 km. Anledningen till detta är att jag bestämde mig för att jag verkligen skulle bli frisk från min efterhängsna förkylning. Så även om det var svårt, så höll jag mig bort från löpningen.
Däremot så kunde jag inte hålla mig borta från att vara ute och traska i terrängen. Så jag vandrade 3,3 mil, så helt still i soffan låg jag inte.
Musiktips har jag inget att avrapportera heller, jag har nämligen inte varit ute och sprungit och lyssnat på musik.
Så, det var väl föredömligt kort? Men var inte oroliga, nu har jag börjat springa igen, så nästa vecka ska jag nu kunna presentera några få sprungna kilometrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar