tisdag 13 maj 2014

Dessa val...

Sitter just och funderar på om jag ska våga ge mig ut på ett pass ikväll eller inte. I söndags fick jag problem med stelhet i låret igen. Sviterna från Soteleden Terräng sitter i. Så nu måste jag välja mellan att inse att kroppen behöver vila och min vilja att ge mig ut å springa.
Dessutom så funderar jag på vad jag ska hitta på den 20 september. Ska jag springa terrängloppet Orust Tvärs, för första gången, eller ska jag välja mitt favorit Marathon, Oslo Maraton, för fjärde gången?
Dessa val...

3 kommentarer:

  1. Kanske Black River Run 100 miles?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 100 miles? Skojar du Pernilla? Det är ju över 16 mil. Vi får se 2015, först måste jag överleva Ultravasan. Men tack för tipset ;)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera